Dia 8 de març, Activitats

-CAT-

El dia internacional de la dona treballadora se celebra el 8 de març de cada any i està reconegut per l’Organització de les Nacions Unides (ONU).

És un dia aprofitat tradicionalment per reivindicar el feminisme. Aquest dia commemora la lluita de la dona per la seva participació, juntament amb l’home, al camp del treball i a la societat en general.

La instauració d’aquesta data com a Dia Internacional de la Dona és fruit d’un llarg procés. Sovint s’atribueix la celebració de la data a l’incendi ocorregut el 1908 a la fàbrica Cotton Textile Factory de Washington. Allà un grup de treballadores va declarar una vaga en protesta per les insuportables condicions de treball que vivien .

Al nostre centre l’hem volgut celebrar, com cada any.

Entre d’altres activitats, hem volgut engalanar la nostra escola amb un gran llaç lila a l’entrada de l’escola

Per veure més imatges de les activitats fetes al centre clica aquí

 

-CAST-

El día internacional de la mujer trabajadora se celebra el 8 de marzo de cada año y está reconocido por la Organización de las Naciones Unidas (ONU).

Es un día que tradicionalmente se utiliza para reivindicar el feminismo. Este día conmemora la lucha de la mujer por su participación, junto con el hombre, en el campo del trabajo y en la sociedad en general.

La instauración de esta fecha como Día Internacional de la Mujer es fruto de un largo proceso. A menudo se atribuye la celebración de la fecha en el incendio ocurrido en 1908 en la fábrica Cotton Textile Factory de Washington. Allí un grupo de trabajadoras declaró una huelga en protesta por las insoportables condiciones de trabajo que vivían.

En nuestro centro lo hemos querido celebrar, como cada año.

Entre otras actividades, hemos querido engalanar nuestra escuela con un gran lazo lila en la entrada de la escuela

Para ver más imágenes de las actividades realizadas en el centro clica aquí