2026-06-19 FESTA GRADUACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA 🎓🎒

CAT-

Avui hem celebrat una emotiva festa de graduació al Teatre de Peguera, un acte molt especial que ha reunit alumnes, famílies i mestres per compartir un dels moments més significatius del curs.

En aquesta celebració hem acomiadat dues promocions molt importants del nostre centre. D’una banda, els infants de 6è d’Educació Infantil, que finalitzen una etapa plena de descobriments, aprenentatges i vivències i que el proper curs iniciaran una nova aventura a Educació Primària dins del nostre centre. D’altra banda, els alumnes de 6è d’Educació Primària, que tanquen una etapa fonamental de la seva vida escolar i que el curs vinent continuaran el seu camí acadèmic a l’institut de referència.

L’acte ha estat carregat d’emoció, records, somriures i moments molt especials que han permès posar en valor el creixement personal i acadèmic dels nostres alumnes al llarg dels anys. Ha estat una oportunitat per celebrar els seus èxits i compartir amb les famílies l’orgull de veure’ls avançar cap a nous reptes.

Des del CEIP Xaloc volem expressar el nostre més sincer agraïment a totes les famílies per haver-nos acompanyat en aquest dia tan especial. La vostra confiança, suport i col·laboració han estat essencials per fer possible aquest camí compartit.

També volem reconèixer i agrair la gran feina dels mestres, que amb la seva vocació, dedicació i compromís han acompanyat els alumnes durant aquests anys tan importants. La seva tasca ha estat clau no només en l’aprenentatge acadèmic, sinó també en el desenvolupament personal, emocional i social de cada infant.

Als nostres graduats i graduades, us felicitem per tot el que heu aconseguit i us desitgem molta sort en la nova etapa que ara comença. Estam convençuts que afrontareu el futur amb il·lusió, confiança i les eines necessàries per continuar creixent.

Salutacions

La direcció

CAST-

Hoy hemos celebrado una emotiva fiesta de graduación en el Teatre de Peguera, un acto muy especial que ha reunido a alumnos, familias y maestros para compartir uno de los momentos más significativos del curso.

En esta celebración hemos despedido a dos promociones muy importantes de nuestro centro. Por un lado, los niños y niñas de 3.º de Educación Infantil (6 años), que finalizan una etapa llena de descubrimientos, aprendizajes y vivencias, y que el próximo curso iniciarán una nueva aventura en Educación Primaria dentro de nuestro propio centro. Por otro lado, los alumnos y alumnas de 6.º de Educación Primaria, que cierran una etapa fundamental de su vida escolar y que el próximo curso continuarán su camino académico en el instituto de referencia.

El acto ha estado cargado de emoción, recuerdos, sonrisas y momentos muy especiales que han permitido poner en valor el crecimiento personal y académico de nuestros alumnos a lo largo de los años. Ha sido una oportunidad para celebrar sus logros y compartir con las familias el orgullo de verles avanzar hacia nuevos retos.

Desde el CEIP Xaloc queremos expresar nuestro más sincero agradecimiento a todas las familias por habernos acompañado en este día tan especial. Vuestra confianza, apoyo y colaboración han sido esenciales para hacer posible este camino compartido.

También queremos reconocer y agradecer la gran labor de los maestros y maestras, que con su vocación, dedicación y compromiso han acompañado a los alumnos durante estos años tan importantes. Su trabajo ha sido clave no solo en el aprendizaje académico, sino también en el desarrollo personal, emocional y social de cada niño y niña.

A nuestros graduados y graduadas, os felicitamos por todo lo que habéis conseguido y os deseamos mucha suerte en la nueva etapa que ahora comienza. Estamos convencidos de que afrontaréis el futuro con ilusión, confianza y las herramientas necesarias para seguir creciendo.

Saludos

La dirección